Montag, 23. Januar 2012

Week No.3 - picture heavy!

Hello again!

I hope everyone is doing fine so far & still enjoying their own Project Life journey!
For me it´s still such a gorgeous way to preserve our family memories, all these little things in our everyday life I wanna look back to in the future. I´m so happy that I´ve found this project by Becky Higgins!


So, today I wanna share my Week No.3 with you all and I hope you´ll enjoy it. I still haven´t found the perfect workflow for me, but I´m working on it. And I´ve figured out how much I need a sewing machine - I love looking at all those PL layouts, which have stitches! Gorgeous! 
And my vintage typewriter broke last week - I might have to get another one too, since I´ve really enjoyed working with it for my first week of our album and love the mix of the typewriter and my own handwriting.

Okay, now be prepared for a lot of images! :)
Talk to you soon!
Happy scrapping everyone!















Kommentare:

  1. *mund auf*....................................................*wieder zu*
    Wahnsinn...Jasmin..ich will auch die Clementine! Du machst das alles sooo wunderschön und man sieht mit wieviel hingabe du das tust!
    Mensch du kannst stolz auf dich sein!!!
    Ich glaube die Nähmaschine brauchst du nicht unbedingt, das sieht so schon hammermäßig aus!!! Wow wow wow....ich komm gar nicht drüber hin weg!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vielen, vielen Dank, das ist so lieb von Dir! Ich freu mich!

      Löschen
  2. Whow. Einfach nur whow. Da ist jede Woche aufs Neue ein Augenschmaus! *puh* das legt die Latte ganz schön hoch für das eigene Machwerk! ;-)
    Also, mir gefällt wieder die Mischung aus s/w und Farbfotos. Dann habe ich die Pfeile und Zahlen aus dem Set entdeckt - auch das hast du cool eingesetzt.
    Und insgesamt und überhaupt. Alles total schön.
    Und dein kleiner großer Bruder ist auch ein ganz niedlicher! :-)

    AntwortenLöschen
  3. Wunderschön! Ich freu mich jede Woche aufs neues deine Seiten zu sehen! Die sind immer so lebhaft und mit so viel Liebe zum Detail... absolut genial!

    AntwortenLöschen
  4. Beautiful! I love how you added all the other goodies to your spread.

    AntwortenLöschen
  5. love love love the colors you used, they flow so beautifully with your photos! wow. is it one of the kits or did you make up your own thing? your pages are gorgeous, forget the time to do stitching you need not add anything! :) however I know it's fun to use the sewing machine. I too want a vintage typewriter, it's been on my list to find one for awhile now. Keep Calm and Project Life on! I love your pages. love.

    AntwortenLöschen
  6. Absolutely gorgeous! Yours might be one of my favorite albums, all the little details are just so perfect and unique - sigh, I'm quite jealous!

    AntwortenLöschen
  7. Oh congratulations, that little ultrasound picture is so sweet!!!

    AntwortenLöschen
  8. Jasmin, oh my goodness!!! I love your Project Life style! You have so many great ideas and adorable elements. I love how you double up photos on one 4x6, the b/w's, the perspectives...just gorgeous! I look forward to following your layouts this year!!

    AntwortenLöschen
  9. I love the color scheme...it looks sophisticated...we are both using the clemetine kit...and I think that it is great how we can use the same kit and have such different results...what a great time to start project life...right before another baby!!!

    http://aprilbest1981.blogspot.com/2012/01/pl-week-three.html

    AntwortenLöschen
  10. I love the fun colors in your PL and I love all the extras especially the stickers! Great layout this week:)

    AntwortenLöschen
  11. I can't believe how gorgeous your album is looking, amazing work!! Also love your preggie self portrait from Week 2. So stunning, when are you due? :)

    AntwortenLöschen
  12. Red polkadots and aqua...absolutely perfect! I really really love what you've done with this spread Jazzmin...all the little details are just beautiful :)

    AntwortenLöschen
  13. Traumhaft schön dein Album!
    Ich bin heute zum ersten Mal hier und total fasziniert von deinen Seiten!!!
    Ich habe mich erst diese Woche dazu entschlossen auch ein PL-Album zu gestalten und warte im Moment auf meine Bestellungen ;-) und reise gearde noch durch's www auf der Suche nach Inspiration und Ideen, ---was frau so alles braucht...---
    Ich denke, ich habe hier gefunden, was ich gesucht habe!
    Ganz liebe Grüße und bis bald,
    Sonja

    AntwortenLöschen