Donnerstag, 7. Juni 2012

Living in this moment

Hi everyone, 
it´s me again! I hope nobody is bored yet! :)
I´m having such fun doing blog posts lately and today I would like to share a new layout where I got the chance to use the brandnew Bungalow Snapshots from Ormolu, you have to check them out, these are so versatile, also perfect for Project Life! A package with the two new Ormolu collections is on it´s way to me and I cannot wait to get my hands on everything! 

 Hallo, 
ich bin es schon wieder! Ich hoffe es ist noch niemand gelangweilt von mir! :)
In letzter Zeit bringt es mir total viel Spaß zu bloggen - heute möchte ich Euch gerne ein Layout zeigen, in dem ich die Chance hatte, die brandneuen Bungalow Snapshots von Ormolu zu verarbeiten. Die müsst ihr Euch mal ansehen, die sind total vielseitig und passen auch perfekt zu Project Life! Es befindet sich noch ein Paket mit den zwei neuen Kollektionen von Ormolu auf den laaaaaangen Weg zu mir und ich kann es gar nicht erwarten, sie in den Händen zu halten und damit zu basteln!! Die Snapshots habe ich übrigens in diesem Layout nicht als Rahmen, sondern als Journaling Spot benutzt, welcher sich ein bißchen unter den Layern befindet, so dass man nur den Schriftzug lesen kann. 
Ich hoffe, es gefällt Euch!
Über Eure Kommentare - auch Kritik - freue ich mich immer sehr!
Bis bald!

Happy scrapping,








Dienstag, 5. Juni 2012

Week 20 of Project Life

Hello all, 

new week, new spread. :)
Before I share my pages for the week 20 with you, I wanna first introduce you to an amazing store that I´ve discovered some weeks ago and if you´re a Project-Lifer, I bet you will love it like I do, since it´s loaded with tons of stuff which is SO useful for our all albums! 

It´s called shopEvalicious and truly worth a click!
You can find it HERE.
Eve, the talented owner and designer is also an amazing artist, her gallery is pure inspiration, check it out! *CLICK*

I´ve used a lot of pieces this week from her gorgeous This & That Bundle!
She also has a brandnew line, launched in may which I definitely have to get too, it´s fab!
Some of my favorites (images are linked):





Last but not least I have a coupon for all of you.
Eve was so generous and send me a code with which you´ll get 10% off her whole store!
Simply use JASMIN10 through checkout and you´re good to go!

And now let´s take a closer look at my pages, there you´ll see some Evalicious goodies in use. Please excuse the crappy pictures, the light went fast this evening!

Talk to you soon!
Happy scrapping, 


 









Montag, 4. Juni 2012

Paper - my new addiction

Hi everyone, 
seems like I´ve found a new love - paperscrapping is my new favorite these days and I´m having so much fun with scissors, glue and paint. 
Perfect time to get my hands on the new paperline & stamps from Scrapbook-Werkstatt, called "Weltenbummler".  
 Watch out for my new Project Life post tomorrow - I´ll introduce you to a lovely & talented lady, who is making beautiful stuff which fits perfectly into every PL album. There might be a little coupon code for everyone as well!
Talk to you tomorrow!

Hallo, 
es scheint als hätte ich eine neue Liebe gefunden - das scrappen ist momentan meine Lieblingsbeschäftigung und ich habe soviel Spaß mit Schere, Klebe und Farbe.
Der perfekte Zeitpunkt um mich an die neue Kollektion und Stempel der Scrapbook-Werkstatt zu setzen, sie nennt sich "Weltenbummler" und ist wunderschön.
Haltet Ausschau nach meinem morgigen Project Life Blog Post - ich werde Euch eine talentierte junge Dame vorstellen, die tolle Sachen macht, welche einfach perfekt in jedes PL Album passen.
Vielleicht gibt es ja für jeden sogar einen Coupon für ihren Shop? :)
Bis morgen!

Happy scrapping, 







Freitag, 1. Juni 2012

Awesome news and a layout to share

Hello everyone, 
today I have some exciting news to share:
I´ve made it into the Design-Team of Scrapbook-Werkstatt and still can´t belive it! In the beginning of 2012 I had no clue about paper scrapbooking and now, just five months later, I´m part of my very favorite german scrapbooking store! I´m a happy girl!
Because of this I´ll from now on post in german too - just in case that there are some german peeps who would love to follow me on this journey too!

Hallo, 
heute habe ich extrem aufregende Neuigkeiten, die ich gerne mit Euch teilen möchte:
Ich habe es in das Design-Team der Scrapbook-Werkstatt gebracht und kann es immer noch nicht so recht glauben! Anfang diesen Jahres hatte ich noch keine Ahnung von "echtem" Scrapbooking und nur fünf Monate später bin ich ein Teil meines allerliebsten, deutschen Scrapbook-Shops!
Aufgrunddessen werde ich ab jetzt auch meine Blog-Posts in deutsch verfassen - für den Fall, das mir auch ein paar neue, deutsche Gesichter auf meiner Reise folgen möchten.

So, I´ve created my first "real" Scrapbooking page ever and would love to show it to you. I´ve had a lot of fun creating it and I hope you like it!

Ich habe vor kurzem mein allererstes Papierlayout gemacht und möchte es Euch gerne zeigen - ich hatte eine Menge Spaß beim Basteln und ich hoffe, es gefällt euch!







Talk to you soon!
Happy scrapping,